سناریو ی قتل ندا ...هاهاها

جالبه بسیار جالبه   !

سبز ها ی گرامی لطفا زود عصبانی نشید فحش ندید ببینید و خودتون قضاوت کنید...  

 

 

 

در این مستند معلوم می شود که ندا آقا سلطان با همکاری منافقین در لجظه فیلمبرداری از حود، با دستگاهی مخصوص خون را روی صورت خود جاری می کند...همچنین تناقض های آشکار عکس معروف ندا آقا سلطان با فیلم پخش شده از وی نشان از دروغگویی دشمنان جمهوری اسلامی میدهد.

ندا آقا سلطان در این سناریوی خود همکاری می کرده و پس از اینکه همراه با آرش حجازی و استاد موسیقی خود وارد آمبولانس برای عزیمت به بیمارستان می شده توسط منافقین کشته می شود.

 اینم لینک دیدن و دانلود فیلم  

لحظه شهادت علامه شهید آیت الله مطهری

لحظه کشته شدن سوری ندا آقا سلطان

برای بازگشت گلشیفته فراهانی فقط یک امضا باقی مانده است


جواد شمقدری، معاونت سینمایی وزارت ارشاد، اعلام کرد
برای بازگشت گلشیفته فراهانی فقط یک امضا باقی مانده است


سینمای ما- به گفته شمقدری رای بازگشت گلشیفته فراهانی فقط یک امضا باقی مانده است .جواد شمقدری معاونت سینمایی وزارت ارشاد با بیان اینکه معاونت سینمایی موافقت خود را نسبت به بازگشت گلشیفته فراهانی اعلام داشته، گفت: باید بگویم که فقط امضای معاونت سینمایی ارشاد برای بازگشت باقی مانده است .
شمقدری  افزود : در حال حاضر پرونده افرادی که مطرح شده اند که ممنوع‌التصویر سینما هستند در اختیار بخش قضایی است و در آنجا متوقف شده بود و رسیدگی آنها به تأخیر افتاده بود و ما فقط سعی کرده ایم که این پرونده ها به جریان بیفتد و چون بخش قضایی به ما مربوط نمی شود از جزئیات این پرونده ها با خبر نیستیم.

«درباره الی» نامزد بهترین فیلم خارجی جوایز گلدن گلوب شد


در ادامه‌ی موفقیت‌های جهانی،
«درباره الی» نامزد بهترین فیلم خارجی جوایز گلدن گلوب شد


سینمای ما - فیلم‌سینمایی «درباره‌ الی» ساخته‌ی‌ «اصغر فرهادی» نامزد اولیه‌ جایزه‌ بهترین فیلم خارجی از جوایز گلدن گلوب آمریکا شد .برگزار‌کنندگان شصت‌وهفتمین دوره‌ جوایز فیلم گلدن گلوب روز گذشته فهرست اولیه نامزد جایزه‌ بهترین فیلم خارجی را اعلام کردند.دراین فهرست 69 فیلم از کشورهای جهان انتخاب شده‌اند که فیلم «درباره‌ الی» به کارگردانی «اصغر‌ فرهادی» تنها نماینده سینمای ایران است؛ درحالیکه برخی کشورها همچون اسپانیا و فرانسه چند نماینده دارند.

«درباره الی» که نماینده سینمای ایران در هشتاد‌ودومین دوره‌ جوایز اسکار است، برنده خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی از جشنواره‌ برلین، برنده جایز‌ه‌ ویژه هیات‌داوران و جایزه بهترین فیلم‌نامه از سومین دوره‌ جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک، جایزه بهترین فیلم داستانی از جشنوار ترایبکا آمریکا، جایزه‌ ویژه‌ هیات داوران و جایزه منتخب تماشاگران از جشنواره‌ "ایشیاتیکا" ایتالیا و... شده است.

در میان نامزدهای اولیه جایزه‌ گلدن گلوب آثار سرشناس و تحسین‌شده سینمای جهان به چشم می‌خورند که معروف‌ترین آنها عبارتند از: «ربان سفید» برنده‌ نخل طلای کن از آلمان؛ «سامسون و دلیلا» برنده‌ دوربین طلای کن از استرالیا، «لبنان» برنده شیرطلای ونیز، «باریا» ساخته‌ جوزپه تورنا توره(ایتالیا)؛ «آغوش‌های شکسته» ساخته‌ پدرو آلمادوار(اسپانیا)، «یک پیامبر» ساخته‌ ژاک‌ آئودیار(فرانسه)؛ «شهر مرگ و زندگی»(چین)؛ «مادر»(کره جنوبی)؛ «بدون تو نمی‌توانم زندگی کنم» (تایوان)؛ «جان ‌ریب» (آلمان)؛ «پیش‌خدمت» (شیلی)؛ «پلیس، صفت»(رومانی)؛ «نامه‌هایی به پدر ژاکوب»(فنلاند)؛ «من مادرم را کشتم» (کانادا)؛ «راز چشم‌هایش» (آرژانتین)؛ «بی‌نهایت خوشحال»(دانمارک)؛ «بلوک شماره 6»(روسیه)، «زمستان سال‌های جنگ»(هلند).

به گزارش اسکرین‌دیلی، پنج نامزد نهایی این بخش روز 15 دسامبر ـ 24 آذر ماه ـ معرفی می‌شوند و مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب روز 17 ژانویه سال آینده برگزار خواهد شد.

جوایز گلدن گلوب هرساله یکی از شاخص‌های اصلی درخشش فیلم‌ها در مراسم اسکار است

به بهانه تولد 70 سالگی مهرجویی


سینمای ما - 17 آذر ماه داریوش مهرجویی کارگردان "گاو"، "هامون"، "لیلا"، "سارا"، "پری"، "مهمان مامان"، "بمانی" و "سنتوری" 70 ساله شد. داریوش مهرجویی این روزها مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش «آسمان محبوب» با حضور لیلا حاتمی، علی مصفا و... است. او سال گذشته اپیزودی از پروژه «تهران، در جست وجوی زیبایی» را ساخت. مهرجویی چند سال قبل می گفت: «برای فیلم ساختن، یعنی حرفه ای که مدام با آن درگیری دارم و با آن کار و زندگی می کنم، باید جوهره زندگی و زنده بودن را در خودم حفظ کنم، اما متاسفانه فضای فرهنگی ما چندان فضای انرژی زا نیست و بیشتر از آنکه ما را پر کند ما را بیشتر خالی می کند.

 بنابراین راههایی برای شارژ دوباره باید وجود داشته باشد که شیوه من خواندن کتابهای فلسفی، روانشناس و رمان است و اینگونه سعی می کنم در فضای فیلم سازی دوام بیاورم و کارم تداوم داشته باشد.» این کارگردان متولد 1318 است. او فارغ التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه کالیفرنیا و فعالیت در سینما را با کارگردانی فیلم "الماس 33" آغاز کرد. داریوش مهرجویی برای گاو جایزه مجمع منتقدان فیلم را از سوی دومین جشنواره ونیز ایتالیا گرفت.

همچنین "گاو" بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران را در رای گیری منتقدان در سال 1351 شده است. مهرجویی از جشنواره فیلم فجر نیز سیمرغ های بلورین بهترین فیلمنامه و کارگردانی را برای "هامون"، "سارا" و "پری" تاکنون در کنار جوایز بین المللی اش گرفته است. او 40 سال از عمر خود را برای سینما گذاشت. و در هر دوره از عمر خود شاهکاری خلق نمود. ای کاش به جای تقدیر - جایزه و بزرگداشت، دل او را به درد نیاوریم و همگی کمک کنیم تا او باز هم شاهکار خلق کند و سالی یک فیلم بسازد.