بی تو در دام بلا افتاده ام

یابن الحسن آقا بیا 

 

 

 

بی تو ای صاحب زمان ، بی قرارم هر زمان !
از غم هجر تو من دلخسته ام  
همچو مرغی بال و پر بشکسته ام
کی شود آیی نظاره بر دل اندازی تو یارا ؟
بر دل خسته که دم سازی تو یارا
ده مدال دیده بانی ز عنایت
به من و از مهر و عشق بازی خدا را
یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا  
یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا  
ای تو شور عشق من ، روشنی انجمن
بی تو در دام بلا افتاده ام
بر تو یارا جان و دل را باخته ام
از فراق تو شده حال من خسته پریشان
کی میایی منجی و سلطان امکان ؟
عقده ها را وا کنی با یک نگه ، ای نور یزدان
بین چه کرده با دل من سوز هجران
یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا  
یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا 

نظرات 2 + ارسال نظر
با جایزه در آخر هر ماه برای شما عزیز یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ http://btl.blogsky.com

سلام
اگه تمایل دارید سری به وبلاگ من (معرفی وبلاگ شما همراه با جایزه به بهترین وبلاگ در آخر هر ماه)بزنید
و اگر می خواین برام پیام موافقم بزارید تا وبلاگ خوبتون رو ثبت کنم

مهدی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://yaaliakbar.mihanblog.com/


ی سری به ما بزن ی مقاله نوشتم درمورد عاشورا پیام آور عزّتمیخوام نظرتون را بدونم
بازم جمعه ای اومد و رفت شما نیومدید امیدوارم توی عمرم چهره نورانی شمارا زیارت کنم
به امید فرج مولایمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد