خیر مقدم بازگشت کودک فهیم ۱

(آخجون دوست جانم) به به بازگشت شما رو خیر مقدم می گویم  ضمن اینکه دوست گرامی ما در سایه توجهات رب حق است که گرامی میشویم و ...
منتهی  نباید از چیزی که اشکار است پنهان شویم و دیگرانی که نقل می کنند را جریان بنامیم  همان رسانه ها که معتبر خوانده می شوند (از جانب دوستان) جمعیتی که من دیروز در بینشان حاضر بودم را انکار کردندو گفتند میکس بوده و تعداد اندک... !بی خیال .
گاهی خوابیم و نمی شنویم
گاهی هم خودمان را به خواب می زنیم !
رسانه ها امروز صرفا هر انچه باید بیان می کنند بیشتر جهت دارن تا منافع سیاستمداران پشتشان را به تصویر بکشند که بااین منوال اصلا قابل اعتماد نیستند (این را ریحانه هم فهمیده)

ندا آقا سلطان را فهمیدم که خائن بود اسنادش هم هست معتبر تر از چند خبر که دشمنانمان دامن زده اندش  بی اساس بی پایه دروغ ...
این جمله را بار ها گفته ام باز هم می گویم که ما مردمان خوبی نیستیم  و هرروز داریم از معیار های اخلاقی فاصله می گیریم و توی این حالت خوب میشه از ماها سواری گرفت  !
هر وقت به خود واقعیمون رسیدیم ٬و خودمون را شناختیم ٬آزاد خواهیم بود !  

 مَلْعُونِینَ أَیْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِیلًا
(احزاب، آیه 61)

و سخنی با برخی مسئولین مربوطه در قوه قضائیه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و رئیس شورای عالی امنیت ملی!اگر جرأت برخورد با منافق صفتانی چون موسوی و کروبی و خاتمی و برخی آقاها!!! و آقازاده‌های انگلیس‌نشین را ندارید رسماً اعلام کنید!!! تا مردم خود راه و روش برخورد با آن‌ها را عملیاتی کنند.
اگر فکر می‌کنید که هنوز جایی برای چشم‌پوشی و مماشات با جلبک‌های سبز اموی باقی مانده، بهتر است در عقل خود شک کنید! یا اگر واقعاً مصلحتی در آن می‌بینید به ما هم بگویید!
یادتان باشد یک سرباز همیشه باید جلوتر از فرمانده خود در میدان مبارزه حاضر باشد تا فرمانده بتواند فرماندهی کند. اگر در سربازی خود برای فرمانده کل قوا شک دارید! بهتراست به دنبال نان و نام دیگری باشید!!!

گرفته شده از سایت بچه های قلم  


صبور باشید. 

پ.ن: من دوست خوبم کودک فهیم 1 جان   جا... نانم رو خیلی دوست می دارم و اعلام می دارم  که ببا توجه به شناختم از عقایدت راهمان یکیسیت باور کن !

نظرات 13 + ارسال نظر
صلا جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.hope-hope.blogfa.com

من منافق نیستم
من طرفدار امریکا وانگلیس هم نیستم
اغتشاشگرم نیستم
تا حالا هم نه خراب کردم نه اتیش زدم حتی توهینم نکردم
تو انقلاب ۵۷ ندیدی
تو کوچکتر از اونی که حتی جنگ یادت باشه
حتی شک دارم تعریفی از دموکراسی ازادی حقوق بشر تساوی حقوق و... داشته باشی حتی در چارچوب باورهای دینی ات
یکبار بیا ببین برات خوبه !
اونکه فحاشی میکنه شمایید .اونکه با هفتیر وکلت کمری ملت نشونه میگیره شمایید.اونایکه تحمل ندارن بشنون شمایید
اگر اهریمنی یه وجب از این خاک رو برداره اونیکه میجنگه منم نه تو
من وطنم و ازاد میخوام .
تمام تروتش باید عادلانه تقسیم بشه نه برای قشر خاص
گوش به فرمان هر کی میخوای باش .تا حالا زدید کشتید تجاوز کردید داشتید وگفتید نداریم یا دروغ دروغ بعدش میگن بود
ما بزغاله وگوساله باشیم بهتره تا حرومزاده
من میهنمو نه به اجنبی میدم نه به مزدورهای وطن فروش
امام حسین :اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید

سلام
اعوذ بالله من نفسی
اعوذ بالله من الشیطان رجیم
من دم از انقلاب نزده ام نمی زنم وادعایی هم ندارم هیچ وقت اما به چشم خودم دیدو روز عاشورا که قران را اتش زدند
باسنگ تو دست و پای هر عابری بکوبند
خودم دیدم
که هلهله می کردند
جیق و هورا می کشیدند
اگر ادم بودند اگر شعور داشتند با هتک حرمت به مقدسات من خشم منو بر نمی انگیختند
اگر لیاقت داشتند برایشان گاز اشک آور و باطوم نمی اوردند
در پی چه عدالتی هستند که به غیر خودشان رحم نمی کنند و گوششان را گرفته اند و نمی شنوند ...
جماعتی که مخالفشان هستند (نچ نچ نچ !!!)را یا بچه خطاب می کنند یا نادان یا ...صفات لایق خود را نثارشان میکنند
(نچ نچ نچ منافق -طرفدار امریکا- انگلیس ؟؟!)ما مسلمانیم
برادریم
خواهریم همه ایرانی هستیم نه اجنبی
این چه اعتراضیست که دشمنانمان پشتیبانتان شده اند
کدام دموکراسی
کدام عدالت
با چه قیمتی ؟!
.
.
.
بما صبرتم


امام حسین ع فرمودند اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید
خطاب به کسانی که قرآن می سوزانند و طرفدارانشان !

ازاده جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

فرق من و تو

مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است

برای پخش مستقیم از کانال سراسری . من مرگ بر دیکتاتور میگویم

در حالیکه باتوم ها رو به من است . تو را با اتوبوس می آورند و برای

من خیابان ها را میبندند . تو را مردم مینامند و من را فتنه گر .

تو امنیت شغلیت تامین شده و من نگران امنیت جانیم هستم .

در میان شما پرچم و پوستر پخش میشود و در میان ما اشک آور و گاز فلفل .

این است فرق من و تو

باز هم فرق داریم من برای حمایت از اعتقاداتم شعار می دهم و تو برای از بین بردن و هتک حرمت کردن به اعتقادات هم وطنانت !
حرف حسابت چیست ؟
دیرو رای تان را کم شمرده بودند امروز مخالف ولایت شده اید قران آتش می زنید و اشوب به پا می کنید !...
در مقابل شما آشوبگران فریب خورده گذشت کافیست حقتان را کف دستتان می گذاریم اگر اراده کنیم !

سبزم جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ب.ظ

قاصدک هان چه خبر اوردی؟
از کجا وز که خبر اوردی؟
خوش خبر باشی
اما گرد بام ودر من چه بی تمر میگردی!
انتظار خبری نیست مرا نه ز یاری نه ز دریا ودیاری
برو انجا که بود چشمی وگوشی با کس
برو اونجا که تو را منتظرند
قاصدک در دل من همه کورند وکرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب ....

سبز-صلای عزیز -و آزاده
چرا این همه اسم در حالی که فقط یک آیپی تکرار شده ؟آیا؟!
منظور هر چه باشد مطمئنم عوام فریبی و دروغ نیست می دانم!
راستی شعر هم زیباست اما هر سخن جایی و هر نکته زمانی دارد
بدرود

صلا جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ


سلام سر اغار دوستی و گفتمان
در مورد پاسخ پست اول:
در قانون اساسی کشور من اجازه ی برگزاری اجتماعات ارام را دارم . چطور برای شما ازاد برای ما ممنوع دزدی رویی میخواد که اخرش بودند
خس وخاشاک خواندن دیگران بی شعوری میخواست که اونم ایول
توهین را کی شروع کرد؟هنوزم ادامه میده؟
مقدسات!.. هر جا کم میاره حرف مقدسات میشه ؟
پیراهن عتمان میسازید
نمیدونم چی شد یه دفعه همه ملحد وکافر ومرتد ومنافق واجنبی شدن تا دیروز برای هم پپسی باز میکردند.
خواندن تاریخ زمان میبره .فهمیدنش سینه ای فراخ وبی کینه
توبا هر باوری برای خودت محترمی.من با مقدساتت کاری ندارم
باورهای دینی مذهبی هر کس برای خودشه مگر بخواد به اشتراکش بگذاره
بابا رفیقات که با انتشارات استان امامم در افتادند .تو بیت امام مردم کتک زدند . راستی بیت امام رفتی؟ نوه امام که هیهات کرد از این همه طلم.میکشند بعد پیام تسلیت میدن (سنگ پا قزوین کم میاره).علمای قم و مشهد البته اوناکه نون حروم نمیخورند عجبا گفتند!اول میسازن بعد پروبالش میدن بعد میشه مقدس؟!..
هر دفعه هم یه چیزی میشه مقدس.عاشورا درد داشت چون ایستادیم شما اسلحه داشتید ما هم گلوی فریاد با این زدید حتما انتطار داشتید نازتون کنیم .مگه اعلام جنگ نمیکنید؟
هیچ قرانی اتش نگرفته .به همان قران قسم رسوا میشوند
دست وهلهله وکوفی شدند زمانی شروع شد که تابلوهای عکس پایین اومد .فرمان به خونریزی نتیجه ای جز این نداره .
هرکی تی وی نشون داد اتفاقی رد میشدن که کتک خوردند .بر پدر ومادر دروغگو لعنت
خودرو پلیس اتیش گرفت درست موتور اتیش گرفت درست خشم جز این برنمیتابه. اونها هم انسانند متل ما نه رسولند نه معصوم اگه اینجوری پیش بره حتما فردا خدا میشن این بازی با مقدسات نیست رسول ومعصوم ویزگی میخواد اگه هرتی پرتیه پس اصل نبوت امامت چی میشه ؟اینها که مقدس نیست ها؟ کشتن در این ماه حرام است این جزئ مقدسات نمیشه هیهات زمانی ست برای منفعت و حفظ قدرت همه چیز بازی ست!! منم دیدم یه مشت ایادی دولتی که روز بهروز کلفتتر میشن از بس پول مردم تو شکمشون میریزه.فربه تر وخونخوارتر
با چوب وچماق ماشین خورد میکردند وفحش میدادند
رکیک ترین حرفها از دهن اشون در می اومد راستی تو این کتابا که خوندی ننوشته اینها بده حتی برای دشمن .هر چند هر چی گفتند حواله مادرشان.
اعلام جنگ کنید .برین از چین ماشین ضدشورش بگیرین ...
خدا که خواب نیست اگر طلم موندی باشه اینهااهم هستند.
من برادر کشی رو قبول ندارم واین دردی است بزرگ
سیاست کتیفی است انچه پیاده میشود
بهتر بازیچه نباشیم. اما باورهایمان استوارتر وگوشمان برای شنیدن مخالف اماده تر

برای دو پستت دیگرت منو مخاطب کردی
فرق من وتو توی وبم هست احتیاجی نبود برات نظر بزارم چون مطمئن بودم جوابیه داری
برای شعر اخوان .ریباست

احتیاجی به عوام فریبی نیست !راستی این عوام کین؟
رسالت شعر هم معلومه برای اهل قلم
وگرنه خیلی ها شر میگن خیلی ها چه چه وبه به میکنن
خود دانی ؟
گفتی دشمن پشتیبانی میکنه !تو رسانه ی مخالف داخلی میشناسی؟معرفی کن !
گفتی عدالت :دست رو ذلم گذاشتی میدونی کجا پیداش کنم تقریبا ۲۰ سالی دنبالش میگردم؟
ممنون میشم تو بگی ارادی دموکراسی عدالت یعنی چی؟البته دیدگاه خودت نه تقلید وکپی .
من صلام فریادم بغضم حنجرم نالم فغانم دردم اهم زنم مادرم و...
رهام ازادم میفهمم میخوانم بیدارم و خوشحالم وهنوز سبزم
اما برای دو پستت بگرد دنبال تخم مرغ دزد
هوش وزکاوتش داری؟
به ازاده وسبزم :خانومی کنید شایدم اقایی
یه پیغامی بگذاریداز خماری در ب ی ا ....
رب اشرح لی صدری و یفقهوا قولی
دعایم برای شما این است :که سینه هایتان گشاده وگفته هایتان حجت

خداوند در قرآن هشدار داده که عبرت بگیرید از گذشته وگرنه مهر بر دل و چشم و گوشتان خواهیم زد و در انتظار "روز وعده داده شده" خواهیم بود و شما هم منتظر باشید!

یه بنده خدا جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ http://moqanni.blogfa.com

سلام وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارین ......................
براتون آرزوی موفقیت میکنم.......................................
التماس دعا....یاعلی

سلام
علی یارتان

... جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام علیکم
من شما رو می شناسم؟!
شما اومدین و گفتین از لینک...
در هر حال مطالبتون خوب و به روز و در حمایت و ولایت مظلوم حضرت آقا بود
امیدوارم در سایه سار وجود مبارک بقیه الله الاعظم باشید
التماس دعا
یا زهرا-س-

یا حی
من درخواست لینک داده بودم ای کاش ادرس می ذاشتین تا لینک شید البته باز هم ممنون از توجهتان

تونی شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ http://tonymontanaa.blogfa.com

با چشم‌ها
ز حیرت این صبح نابه‌جای
خشکیده بر دریچه‌ی خورشید چارتاق
بر تارک سپیده‌ی این روز پابه ‌زای،
دستان بسته‌ام را
آزاد کردم از
زنجیرهای خواب.
فریاد برکشیدم:
اینک
چراغ معجزه
مردم
تشخیصِ نیم‌شب را از فجر
درچشم‌های کوردلی‌تان
سویی به جای اگر
مانده‌ست آن‌قدر،
تا از کیسه تان نرفته تماشا کنید خوب
در آسمان شب
پرواز آفتاب را
با گوش‌های ناشنوای‌تان
این طُرفه بشنوید:
در نیم ‌پرده‌ی شب
آواز آفتاب را
دیدیم
گفتند: خلق نیمی
پرواز روشن‌اش را.آری
نیمی به شادی از دل
فریاد برکشیدند:با گوش جان شنیدیم ، آواز روشنش را
باری
من با دهان حیرت گفتم :
ای یاوه
یاوه
یاوه
خلایق !
مستید و منگ؟!!
یا به تظاهر تزویر میکنید؟
از شب هنوز مانده دو دانگی.
ور تائبید و پاک و مسلمان
نماز را
از چاوشان نیامده بانگی !
هر گاوگندچاله دهانی
آتش‌فشان روشن خشمی شد :
این غول بین
که روشنیِ آفتاب را
از ما دلیل می‌طلبد.
توفان خنده‌ها...
خورشید را گذاشته،
میخواهد
با اتکا به ساعت شماطه دار خویش
بیچاره خلق را متقاعد کند
که شب
از نیمه نیز بر نگذشته است
توفانِ خنده‌ها...
من
درد در رگانم
حسرت در استخوانم
چیزی نظیر آتش در جانم پیچید.
سرتاسر وجود مرا
گویی
چیزی بهم فشرد
تا قطره‌ای به تفته گی خورشید
جوشید از دو چشمم.
از تلخی تمامی دریاها
در اشکِ ناتوانیِ خود ساغری زدم.
آنان به آفتاب شیفته بودند
زیرا که آفتاب
تنهاترین حقیقتشان بود
احساسِ واقعیتشان بود.
با نور و گرمی‌اش
مفهوم بی ‌ریای رفاقت بود
با تابناکی‌اش
مفهومِ بی‌فریب صداقت بود.
ای کاش می‌توانستند
از آفتاب یاد بگیرند
که بی‌دریغ باشند
در دردها و شادی‌ هاشان
حتی
با نان خشکشان
و کاردهایشان را
جز از برای ِ قسمت کردن
بیرون نیاورند
افسوس
آفتاب مفهوم بی‌دریغِ عدالت بود و
آنان به عدل شیفته بودند و
اکنون
با آفتاب گونه ای
آنان را
اینگونه دل فریفته بودند !!
ای کاش می‌توانستم
خون رگان خود را
من
قطره
قطره
قطره
بگریم
تا باورم کنند.
ای کاش می‌توانستم
یک لحظه می‌توانستم ای کاش
بر شانه‌های خود بنشانم
این خلقِ بی‌شمار را،
گرد حباب خاک بگردانم
تا با دو چشم خویش ببینند که خورشیدشان کجاست
و باورم کنند.
ای کاش می‌توانستم!

من یه تونی طوفان؛ میشناسم شمایید آیا؟؟!

ارمیا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ http://montazeraneyas.ir

سلام
من در خدمتم دوست من
آپ کردی خبرم کن

hohoo شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.hohoo.blogfa.com

چه خبره اینجا
خوب جوابشونو میدی

... شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

دیگه فکر کنم می شناسم...
از مدل آیا گفتنت....

.
جمعه 11 دی1388 ساعت: 18:19 توسط:littleprince
سلام
من شما رو لینک کنم ؟
وب سایت پست الکترونیک
.
مورچه هم شمایید نه؟!

عزیز گرامی جمعه من این کامنت رو برای چندتا وبلاگ خوب گذاشتم و الان نمی تونم تشخیص بدم کدومی شما کاش آدرس می ذاشتید!آیا؟؟

تونی یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ http://tonymontanaa.blogfa.com

قلب سبز گل سرخ
با صدای خونین
در شب باغ سرود
از شب زرد زمستان
تا سحر
سحر سرخ بهار
فاصله فریاد است
تا گل سرخ شدن راهی نیست
می توانی گل سرخی باشی

غیاثی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ http://shefaat.blogfa.com

سلام

سلام
ممنون که اومدید

مهدی پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ http://yaaliakbar.mihanblog.com/

سلام حاجی خدا قوت به امید روزی که در رکاب مولایمان باشیم وبلاگت عالی اگه افتخار تبادل لینک میدهید مرا بانام خورشید سرخ لینک نمایید و بعد در قسمت ارسال لینک وبلاگ لینک خود را بفرستید تا تایید نمایم و یا ارسال نظر نمایید تا لینکتان را بگذارم
به امید فرج مولا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد